Eva Nordmark på Stora Annonsörsdagen

Nyheter 08:00 29 april, 2014

Eva Nordmark närvarar på Stora Annonsördagen för att prata strategi och upplägg kring TCO:s uppskattade satsning Like a Swede. Tillsammans med ledande chefer, politiker och företagsledare diskuteras värdeskapande reklam och framtidens kommunikation.

Filmen Like a Swede som beskriver den svenska partsmodellen ur en välbeställd amerikans ögon har idag visats över 116 000 gånger, setts i 221 länder och delats vidare 42 000 gånger. Filmen placerar sig dessutom på tio-topp-listan över virala reklamfilmer i Sverige!

Ifall du skulle ha missat Like a Swede kan du lugnt andas ut. Du kan nämligen se den här! 

Program för Stora Annonsörsdagen 

Partierna måste ha orken och viljan att samarbeta

Vi är 1,4 miljoner, mitt i samhällets och arbetsmarknadens förändring. Nu efter riksdagsvalet behöver vi partier som har orken och viljan att samarbeta över blockgränserna.

Läs mer här

”Nobeldesignern” Bea Szenfeld får TCO:s kulturpris 2018

Designern Bea Szenfeld tilldelas TCO:s kulturpris och årets kulturstipendiat är tonsättaren Jacob Mühlrad.

Läs mer här

”Nobeldesignern” Bea Szenfeld får TCO:s kulturpris 2018

Det är en myt att svensk a-kassa är generös om man jämför med andra OECD-länder. Den svenska arbetslöshetsförsäkringen har gradvis försämrats, skriver TCO:s samhällspolitiska chef Samuel Engblom och utredare Mats Essemyr i en artikel i Dagens samhälle.

Läs mer här

Laddar ...

Hitta ditt fackförbund

Använd filtret nedan för att hitta ditt fackförbund